Alla inlägg den 6 november 2009

Av Johanna Lehman - 6 november 2009 16:38

   ... för Lina, Zing och resten av svenska landslaget som i helgen tävlar i freestyle i Danmark. Imorgon blir det officiell tävling och på söndag Nordiska Mästerskapet. Kommer att vara så olidligt spännande att gå här hemma och vänta på resultatrapportering ... kommer hänga vid dator och telefon hela söndagen Skrattande Önskar givetvis att jag kunnat vara på plats men det blev helt enkelt för kort varsel att fixa hundvakt till mina fyra busar. En extra spark i baken till dig Lina och naturligtvis ... HEJA SVERIGE!


Idag har det nästan blivit halvdag för mig, började halv tio och slutar nu. Fantastiskt Flört Har i alla fall hunnit med både det ena och det andra i hundväg, bland annat de här godingarna ...


... en av favoriterna, norfolkterriern Ruffe, i vinterfrisyr ...


... och vad har vi här då ...



... det är ju toypudlan på dagis, Saffran, lagom sömnig efter första friseringen!


Imorgon har jag kurs i Värmskog med Lös hund gruppen och på söndag träffas apporteringsgänget, oxå i skogen. Däremellan skall jag ladda batterierna, träna lite med de egna fyrbenta och häcka vid telefonen! Ha en trevlig helg! / Johanna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards