Alla inlägg den 13 november 2009

Av Johanna Lehman - 13 november 2009 16:29

... har avlöpt utan olyckor så här långt Skrattande Har bara kloklippningar kvar idag och sedan bär det av hemåt för vila inför helgens kurstillfällen. Imorgon träffas båda Överkursgrupperna i Värmskog och på söndag är det avslutning på Apportering Grund här på KHC. Visst kan det kännas motigt att jobba helger ibland men kursarna och deras hundar ger mig så otroligt mycket och jag har så himla kul tillsammans med mina grupper. Alltså jobbar jag gärna helger ibland, men inte alltid Flört


Veckan i övrigt har avlöpt som vanligt med en massa håriga vovvar på trimmet. Några lurvigare än andra ...


... liten schnauzerdam som tyvärr aldrig fastnade på någon efterbild ...


... cockerkille som behövde skalas inför vintern ...


... skönt att bli av med den täta overallen, nu i väntan på hemgång.


Madde har pysslat lite med den "svarta terriern" som blev så här gullig med rosett.


Kommer säkert att slänga iväg ett ellet två inlägg under helgen men de blir de sista i den här bloggformen. Från och med måndag bloggar jag nämligen på NWT under namnet "Johannas hundtankar" istället. Fick förfrågan om jag ville ställa upp och det kunde jag inte tacka nej till. Utseendet på bloggen blir lite annorlunda men innehållet kommer i stort sett bli detsamma. Kommer att länka till nya bloggen här och på hemsidan så ni hittar mig trots förändringarna.


Ha en trevlig helg! / Johanna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards